SATIŞ SÖZLEŞMESİ

1)    Taraflar :
a)    Satıcı Firma : Altar Eko Yaşam Organik Ürünler A.Ş.
Adres : Manolyalı Sokak No 2 1. Levent – Beşiktaş / İstanbul
Bu sözleşmede ‘Marka’ olarak anılacaktır.
b)    Alıcı : www.yomorganik.com.tr’ın sattığı ve pazarladığı ürünleri alan gerçek veya tüzel kişi.
Bu sözleşmede ‘Müşteri’ olarak anılacaktır.
c)    Ürün : www.yomorganik.com.tr tarafından satılan ve pazarlanan ürünler.
Bu sözleşmede ‘Ürün’ olarak anılacaktır.

2)    Sözleşme Şartları:
a)    Verilen siparişler;İstanbul İl sınırları içinde ‘Marka’nın sipariş onayını takip eden ilk 2 iş günü içinde kendi araçlarımız ile Müşteri’nin verdiği adrese teslim edilir. İstanbul İl sınırları dışına taze sebze meyve gönderimi yapılmamaktadır. İstanbul İl sınırları dışına sipariş teslimleri ‘Marka’nın sipariş onayını takip eden ilk 4 iş günü içinde kargo ile yapılmaktadır.
b)    Pazar günü verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır.
c)    Havale veya eft ile yapılan ödemelerde sipariş tutarı ‘Marka’nın  banka hesabına ulaştığı gün sipariş işleme alınır.
d)    Bankaların çalışma sistemleri nedeniyle havale ve eft ödemelerin ‘Marka’nın banka hesabına ulaşması ile ilgili gecikmelerden ‘Marka’ sorumlu değildir.
e)  Teslimatlar sipariş bedelleri ödendikten sonra 48 (kırk sekiz) saat içinde gerçekleşecektir. Pazar günü teslimat yapılmamaktadır.
f)  Teslimatlar, hafta için 09.00-20.00, Cumartesi günü 09.00-18.00 saatleri arasında yapılacaktır.
g)    ‘Marka’ tarafından siparişi alınan ürünler içinde tedarik konusunda gecikme ve/veya eksiklik yaşanıyorsa, siparişin son hali ve teslim tarihi ‘Müşteri’ye yazılı / sözlü olarak bildirilir.
h)    Müşteri’nin yanlış adres bilgilendirmesi nedeniyle gerçekleşemeyen teslimatlardan ‘Marka’ sorum değildir. Müşteri’nin teslimat adresini yanlış bildirmesinden doğacak her türlü zarar ‘Müşteri’ye aittir.
i)    ‘Müşteri’ teslim saatlerinde bildirdiği adreste bulunmadığı takdirde teslim gerçekleşmiş sayılır. Müşteri’nin onayı ile yeni bir teslim tarihi ve saati belirlenir.
j)    Teslim sırasında Müşteri tarafından hasarlı olduğu tespit edilen  ürünler kabul edilmemelidir. Hasarlı olan ürünlerin yenileri Marka en kısa süre içinde Müşteri’ye teslim edecektir.
k)    Ödemesi yapılmayan siparişler teslim edilmeyecektir.
3)    Ürün İade Şartları:

a)    Müşteri teslim tarihinden itibaren 7 gün içinde ürünün orjinal ambalajını tahrip etmeden, zarar vermeden, tekrar satılabilirliğini bozmadan, eksiksiz olarak ürünü iade edebilir.
b)    Orjinal ambalajda tahribat varsa, ambalaj ve ürün zarar görmüşse iade kabul edilemez.
c)    Son kullanım tarihi geçmiş, taze ürün özelliği bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
d)    Müşteri iade etmek istediği ürün ile birlikte ürünün orjinal faturasını ibraz etmeli, fatura şirket adına düzenlenmişse tarafımıza iade faturası düzenlenmelidir.
e)    İade süreci ürünün iade koşullarına uygun olup olmadığının tespiti ile başlar. İadesi talep edilen ürünlerin iade koşullarına uygun olup olmadığı 3 iş günü içinde Müşteri’ye bildirilir.
f)    İade işlemi onaylandıktan sonra, ödemesi kredi kartı ile gerçekleşen siparişlerin ücret iadesi kredi kartı hesabınıza yapılmaktadır. Ödemenin Müşteri’ye ait kredi kartına yansıması bankaların işlem ve çalışma sürelerine göre farklılık gösterebilmektedir. Havale ve eft ile yapılan ödemelerde ücret iadesi satis@yomorganik.com.tr mailimize Müşteri’nin yazılı olarak bildireceği, fatura bilgilerinde yer alan gerçek ve tüzel kişiye ait banka hesabına yapılacaktır.
4)    Kullanıcı Güvenliği ve Gizliliği:

a)    Üye olurken verdiğiniz tüm bilgiler Marka’nın ürün veritabanının korunduğu sistemle korunmaktadır.
b)    Marka Müşteri’lerden edindiği kişisel veya kişisel olmayan bilgileri Müşter’inin yazılı onayı olmadığı müddetçe hiçbir nedenle üçüncü şahıs ve kurumlara açıklamamaya, paylaşmamaya, site içinde yapılacak işlemler haricinde kullanmamayı, sitenin güvenlik sistemi içinde koruyacağını taahhüt eder.
c)    Müşteri istediği takdirde üyeliğini iptal edebilir.
d)    Marka Müşteri bilgilerini (ad-soyad, e-mail, adres, telefon gibi) yalnızca, sitenin verdiği hizmetleri daha etkin kılmak için kullanır. Bu hizmetler Müşteri’yi fiyat indirimleri ve kampanyalardan haberdar etmek, Müşteri’nin satın aldığı ürün veya hizmetlerin faturalanması amacı dışına çıkmayacaktır.

5)    Müşteri Sorumlulukları:
a)    Müşteri kendi bilgisayarı, tarayıcıları ve veri tabanının güvenliğinden sorumludur. Müşteri’nin kendi bilgisayarı, tarayıcıları ve very tabanından kaynaklanan kişisel bilgilerinin kullanılmasından ve doğacak zararlardan ‘Marka’ sorumlu değildir.

6)    Genel Hükümler:

a)    18 yaşından küçükler sipariş veremez. Verdiği tespit edildiği takdirde ödemesi ‘Müşteri’ye iade edilir. Üyeliği iptal edilir.
b)    Müşteri siteyi kulandığında, sitenin sattığı ve pazarladığı ürünleri satın aldığında iş bu sözleşme hükümlerini kabul ve beyan eder.
c)    İş bu sözleşmenin uygulanmasında Marka’nın yerleşim adresindeki Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri yetkilidirler.